ANASAYFA HABERLER KUTUPHANE KURALLAR FORUM KAYIT OL
Öz nitelikler

Fiziksel Nitelikler
Nitelik Özellik Not
Güç

Fiziksel hasarı arttırır.

10 birim Güç ile fiziksel hasarınız 1 puan artar.

Yaşam gücü Yaşam miktarını arttırır. Her Canlılık birimi maksimum yaşam miktarını 1 puan arttırır.
Beceri Düşmanın fiziksel saldırısını atlatma şansını arttırır. Rakibin seviyesi ne kadar yüksek olursa her Beceri ünitesinin etkisi o kadar az olur.
Sezgi Fiziksel bir kritik darbe vurma şansını arttırır. Rakibin seviyesi ne kadar yüksek olursa Sezgi birimi daha az etki yapar.
Savunma

Düşmanın fiziksel saldırısını engelleme şansını arttırır.

Rakibin seviyesi ne kadar yüksek olursa Savunma biriminin etkisi o kadar az olur.

Önemli: Sezgiyle tetiklenen kritik isabet engellenemez.


Büyülü Öznitelikler
Karakteristik Özellik Not
Bilgelik

Sihirli hasarı arttırır.

10 birim Bilgelik ortalama büyülü hasarı 1 puan arttırır.

Zeka Mananızı arttırır. Her bir Zeka birimi maksimum mana miktarını 1 puan arttırır.
Baskı Rakiplerinizin büyülü vuruşunu bozma şansınızı arttırır.

Rakibin seviye ne kadar yüksek olursa Baskı biriminin etkisi o kadar az olur.

Önemli: Yaratıklarda etkili değildir.

Konsantrasyon Rakibinizin büyü vuruşlarınızı bloke etme şansını azaltır. Rakibin seviyesi ne kadar yüksekse daha yüksek Konsantrasyon gereklidir.
Büyüden Koruma Düşmanın büyülü vuruşlarının bir kısmını veya tamamını yansıtma şansını arttırır.

Rakibin seviyesi ne kadar yüksek olursa her Koruma daha az etki eder.

Önemli: Sihirli hasarı %25, %50, %75 veya %100 yansıtabilir.

Nüfuz Rakibinizin büyülü vuruşlarınızı yansıtma şansını azaltır. Her bir Nüfuz birimi, Düşmanın büyülü vuruşlarından Korunma şansını 1 puan azaltır.
İstek Kritik bir büyülü vuruş yapma şansını arttırır. Rakibin seviyesi ne kadar yüksek olursa, İsteğin sahip olduğu etki o kadar az olur.

Diğer Özellikler
Karakteristik Özellik Not

Hız

Bir konumdan diğerine geçmek için zorunlu bekleme süresini azaltır.

Hız özelliğini artırmak, bir sonraki konuma geçmek için gereken süreyi azaltır. 100 puan hıza sahip olmak bekleme süresini %50 azaltır, 200 puan hızın olması bekleme süresini %75 azaltır.

Travma

Öldürdükten sonra düşmanı yaralama şansını arttırır. Rakibin seviyesi ne kadar yüksek olursa, düşmanı yaralama şansı o kadar düşür olur. Her bir farklılık seviyesi için yaralanma şansı %25 oranında azaltılır.

Anti-Tramva

Yaralanma, seviyesi, süresi ve kazanma şansını azaltır. Anti-Tramva miktarı ne kadar yüksekse, bir yaralanma, seviye ve kazanma şansı o kadar düşük olur ve ölüm durumunda da bu süre düşer.

Dayanıklılık / Direnç

Oyunculardan alınan her türlü zararı azaltır.

Her direnç biriminin  hasar yüzdesindeki azalma karakterin seviyesine bağlıdır. Örneğin, 3. seviye savaşçılar için, 100 dayanıklılık seviye 5 savaşçılar için %5.5'lik bir hasar azaltma sağlayacaktır, aynı 100 direnç sadece %3.8 oranında azalacaktır.

Önemli: Sadece diğer oyunculardan alınan zararı azaltır. Canavarları etkilemez.

Çekicilik

Barış

İlham

Şans

Huzur

Sempati

Herhangi bir savaş avantajı sağlamayan.

age_rating
Efsanevi Şahıslar
Evcil Hayvanlar
Satranç Taşları Kitabı
Malikane
Sezonluk Etkinlikler
Hayran Köşesi
Login Ekranı
  Şifremi Unuttum

Giriş bilgileriniz yoksa, kayıt olun.

Kayıt olun

Şifre Hatırlatıcı
Hata
Hata